Monday, August 2, 2010

Happy Friendship day....

Jiwang sei...dalam hati ader taman der!!!! Berkasih dalam berkawan.. Terima Kasih pada mereka yang sudi berkawan dengan aku selama ini... Menerima buruk aku seadanya dan keburukkan sebagai satu bonus..Ingat senang nk dapat kawan yang sama - sama akan terjun lombong ngn korang kalau korang terjun..Masa kat U dulu, ader budak nie tanya...Nak ker " Kak Wani nie tolong group kiter??" sbb group aku ader problem ngn script....aku cakap...wanie nie member yang sanggup terjun lombong ngn aku...tak caye kiter tengok...hhaha sampai malam wani kerjakan aku nye projek..sbb aku memang ngok bab 2 coding..masa tue dia dh wat master...hahhahaa...korang ader??? aku ader

Dulu masa dip aku ader tebiat buruk, kalo tak dapat makan atau lambat makan ia boleh mengubah proses kehidupan seharian tau...aku suka makan...suka g kedai...tp member bilik suka makan, tp x suka g kedai...ader ker patut?? tp sbb kasih sayang ( padahal dlm hati..hihi ) wei..marah2 aku pun aku beli jer tuk diorang siap hafal menu aper tau...x yah amik order tau...berkat aku rajin g beli makanan...diorang sayang jer ngn aku smp sekarang?? kan ain?? zana?? niesha yan?? hahha Partner aku budak bilik 9..bilik diorang nie kira partner in crime...daliela...ermmm one word..ijau hahah....x ar, dia nie atie lembut,teliti dan aku syng jer kat dia...hahhaha.....nora..partner nk pergi makan KFC, McD, dan atm segera aku ketika sesak..hahah...baizura...chef yg berdedikasi....hihii...itu kehidupan masa dip...dan mereka masih ada dlm idup aku skang.....so, diorang memang kawan aku ar...yg leh ajak terjun lombong...hihihi...

masa sek dulu ader ar dlm 2-3 kerat yg betul2 rapat...dedicated to Fatimah Zainuddin .Dia nie kenal masa umur 13 thn , time tue form 1 dan still ader dlm idup aku...heheh....dia nie paans baran sikit...tp aku x kisah pun, sbb tue di asuka kwn ngn aku kot...dia rajin ajak aku stay up memalam baca buku...aku teman..tp teman ngn mata tertutup...hahhaa...kat teknik...aku rapat ngn bdk kelas..tp lps SPm..lost cntcat yer la..idup bersama cuma setahun setengah jer ...tp yg still ader..pnut, awein, sarah ngn noor...tp sgt jarang jumpa...huhuhu..tp sekarang kan semua dihujung jari....Fb la tmpt jumpa secara maya...masa kat UUM.. rapat ngn bdk2 aras 3..partner in crime...cma,mekda,kak liza, shud, roomate...nie geng masak nie...hahha...layan...kena denda smp rm 400 ...huhu tp tanggung sama2 tau...aku x kena tp bayar gak....peja ngn fiza nie kategori..dh kalis tebal...hahahah...beb gua syng lu orng beb..pastue bdk group multimedai ngn wayang....safiani, aza, arip, eden, macha, mime.nie ar selalu aku wat group projek...hahha...tima kasih ar....

Last skali...andai ader yang terluka dalam perjalanan persahabatan ini...harap dimaafi...percayalah..andai pernah terdapat bunga pergaduhan...antara kita,...itu semua adat dlm persahabatan...yg kekal..setia menemani perjalanan hidup ini yg tanda noktah tidak tahu kunjun bila....TERIMA KAsIH...aku sayang korang wei...

0 comments: