Tuesday, August 24, 2010

Indeed....

Dua tiga yang lepas...entry aku macam bunga2 kasih la plak...sebab mood swing agaknya..Lagi pun bila lagi nak test power ayat kesasteraan kan??? Manusia kan banyak emosi...semafia maner pun, segengster maner pun mesti ader soft spot kan??? Nie kan aku yang memang lahir sebagai perempuan..punya rasa plebagai rasa dh emosi yang sukar di jangka....Semenjak puasa nie..time sahur jer layan drama "NUR KASIH"...aku bukan kategori addict la ngn citer nie...sbb masa mula2 dulu drama nie masuk mood family, mmg layan ar tp dalam 2 ,3 episode jer...tp sebab prinsip tv aku...alang 2 dh start tengok kena smp habis.... bila dh rewind balik citer nie...tetib ajer ader satu perasaan...ish...cam hampeh jer adam dalam citer nie...hahhaha pada fan "ADAM"...no hard feeling ar...sbb aku minat "AIDIL" kerana dia penuh dgn sifat brotherhood...
Lelakikah anda bila sudah punya isteri sebaik nur tapi masih mahu mencari cinta yang kononya sejati..Lelakikah anda, pabila diri ingin berada dijalan yang lurus..segala yang bengkok dibuang? Bukankah dia cinta sejati..Mengapa yang bengkok itu perlu dibuang bukankankah perlu diluruskan agar seiring dan sejalan dengan perubahan diri... ...namun menjadi jijik dan sudah tiada lagi cinta tatkala diri menjadi kononya mau berubah menjadi baik.....Tetiba jer aku emo ngn watak ADAM nie..hehehe ( lelaki ker perempuan ker sama jer)
Sebagai manusia kita semestinya mengimpikan yang terbaik untuk diri..namun terbaik diri kita ? Cuma sembang kosong subuh...