Thursday, August 12, 2010

Back on Track...

Selamat pagi...dh lama tak tulis blog nie...rajin baca blog jer...haha, sebaik free..hahaha. Hidup aku sudah kembali berpijak dibumi yang nyata...sebelum ini ader jer kat bima sakti nie...cuma tak sempat jer nk tulis...padahal..aku penggangur tegar,..wakakaka...Orang lain dh keja,,aku berlumba duk kat umah..so sempena untuk mencari duit poket...aku ader wat biz kecil - kecil hasil tunjuk ajar akak sepupu akul..thanks ar...Ditambah dgn kesungguhan adik ngn mak aku..maka aku tekad untuk memulakan biz ini secara sambilan...giler aper...nk keja wat nie jer...aku suka jer..tp saper plak la nk bayar PTTN aku kang... Pening dh kepala aku memikirkan cara mendapatkan duit dr umah...so.ini lah jln penyelesian nya...hehhehe HOME MADE CHOC..Ini cuma sementara sementara mencari yang lebih baik....Teruskan kehidupan...pandanh kehadapan....yg lalu jadikan kenangan..semoga diri ini tabah mneghadapi semua dugaan yang datang...YA ALLAH..permudahkanlah perjalanan hidup hamba mu ini..AMIN...

0 comments: