Wednesday, November 3, 2010

25 randoms thing,fact, habit or goals about me...

Tag nie aku amik dr mass...hehehe.. sebab dh lama gila diri ini  tak updte status....

  1. Selalu konpius saturday dengan sunday hari apa.. biarpun aku dh berpuluh kali cuba  igt...(^_^).
  2. Belajar sampai degree sebab tak larat jadi kuli....huhuhu...bukan sebab nak pandai
  3. Sayang family  smp hujung nyawa...tp aku amatlah degil..mak kata aku degil....hihi
  4. Suka tido dengan bantal yang banyak...kiri dan kanan...adik aku amatlah berbulu dengan tabiat ini...
  5. Tak suka bunga...tapi suka jer kalo dapat.
  6. Suka masak dan makan...tapi kalo mak masak aku lg suka..
  7. Kalo baca novel atau majalah...aku suka baca dr belakang...sbb aku nie tak sabar...nanti aku baca langkau2...( tebiat nie sama ngn mass) hehehe
  8. Aku suka kengkawan aku.....tak caye leh cuba jadi kawan aku...
  9. I have been in crush with somebody for 10 years and still even he does't know...(^_^)
  10. Percaya atau tidak..aku suka tgk kabhi lushi kabhi gham...ader 300 kali dh ulang tak pun lebih...jgn tny knp, sbb kita tau kan sbb apa kita jatuh cinta...hahahha
  11. Aku senang addict kepada sst lagu dan akan dengar smp telinga dh muak...mangsa ada roomate ..sebaik roomate sporting.
  12. Gila tengok tv, amat2 gila sehingga boleh menyebabkan aku x buat kerja..hukhukhu..tebiat buruk.... Layan, CSI, NSIC, Supernatural 1-6, Las Vegas, Chuck, Flash Foward.
  13. Giler One piece dan naruto, prince of tennis, bleach..anime yang mmg aku layan dari dulu smp sekarang.
  14. Cita sekarang nak cari kebahagian untuk diri sendiri, dunia dan akhirat jika diberi peluang....
  15. Amat mudah menangis utk sesetengah sebab tp aku mmg jarang nangis depan orng lain kecuali kat umah...amat mudah lagi jika aku sensorang tgk citer sedih...hukhukhuk (=_;)'..
  16. Tak suka kena tinggal jadi aku mmg takkan tinggalkan orang...tak kira siapa...sbb the feeling is like hell..believe me...
  17. Sering terpikir dari rusuk kiri siapakh aku jadinya...? 
  18. Aku amat mudah melenting tapi amat mudah sejuk...jarang berdendam tapi sekali jadi smp bila aku igt....
  19. Aku graduate umur 27 tahun serta dalam keadaaan hujan dan banjir tapi ttp kenagan manis dalam hidup aku..
  20. Kelemahan paling susah nk ubah...x bleh ajuk diri dengan nama sendiri...ngn family aku jadi along, tp dgn sesiapa shj akan jadi aku, atau saya...hehehehe..aku geli nk ajuk nama sendiri...
  21. Aku suka mendesak dan pasksa..tp cuma pada mereka yang aku sayang dan mereka sayang aku..(^_^)
  22. Ada bnyk sgt nama panggilan tapi aku redha sebab tak elok kan kalo x redha...hehee
  23. Tak suka dengar radio...bising...sbb aku buka jer tv walaupun aku duk dapur...
  24. Nak cari orang yang boleh tahan tgk aku smp aku mati dan aku pun tahan tgk dia smp mati....hehehe
  25. Tabiat bangun tido suka on laptop dan pc..dari dip smp aku degree biar pun aku x der apa nk buat...