Tuesday, September 14, 2010

i'm 27 years...

Sedar atau tidak, sudah 27 tahun diri ini bernafas atas kehendakNYA.Lahirnya diri ini atas penyatuan kasih dan sayang mereka.Diri ini bersyukur kerana dilahirkan,dibesarkan..ALHAMDULLILLAH..27 tahun berlalu, banyak perkara sudah aku lalui..ini membuatkan diri menjadi lebih matang...tapi itu kata aku...Namun kedegilan amat susah untuk dikikis...Itu adalah aku, mudah melawan kata pada yang menuju kata..bukan menderhaka..tapi hanya punya luahan pendapat...Seribu kemaafan kupinta pada siapa yang tercalar hati, merajuk hati pada diri ini...
Melalui jatuh bangun dingin diri ini membuatkan aku tefikir...apakah yang telah kucapai selama ini..Dimanakh diri ini berada...Rakan seperjuangan sudah sampai ke puncak kehidupan..punya kerjaya,isteri/suami untuk bermanja..anak sebagai pewaris diri..Tapi aku..masih satu belum ku gapai..hanya segulung ijazah pemuas hati diri...pada mereka..apalah nilai segulung ijazah tapi percayalah tinggi nilainya pada diri ini. Itu adalah aku...punya cita namun tidak meninggi menongkah dunia...
Kini satu aku punya impian dan cita..namun sampai bila jadi nyata, diri ini juga tiada jawapanya...Namun kini yang pasti...aku perlu mencari..kasih yang dapat dibawa sampai hujung nyawa...diri yang mampu kusayang sampai pejam mata...dimana dan siapa dia, itu menjadi tanda tanya..kerana diri ini juga kurang pasti.Bukan terdesak dan didesak namun kurasa hati kecil ini sudah sampai masa...itu kata aku...Itu hajat dan hasrat ku dikelahiran ualang tahun yang ke 27 tahun kali...Siapa saja yang tertulis rusuknya jadinya aku...Aku berdoa agar ketemu...AMIN...HEPI BESDAY to u FAZIDAH...
p/s: entry nie leat 3 hari..sbb kg x der internet...

0 comments: